Besplatna dostava* 

Za svaku kupnju u vrijednosti iznad 300kn 

poštarina je besplatna. Pri narudžbama u vrijednosti

do 300kn trošak poštarine iznosi 30kn

Takav trbuh sigurno ne želiš?!

Među nama ne postoji takvih, koji ne bi željeli imati zavodljivu figuru i ravni trbuh. Upravo je predio trbuha uobičajeni razlog nezadovoljstva svojom figurom kod većine osoba i po europskim istraživanjima upravo u tom dijelu tijela čak 83% osoba želi promjenu.

U nastavku vam predstavljamo 5 vježbi za zavodljiv trbuh. Svaku vježbu izvodite 1 minutu, a u pauzi si priuštite 20 sekundi odmora. Sve vježbe su potpuno jednostavne i za izvođenje istih ne trebate nikakve posebne fitness sprave ili posjet fitness centru. Sve što vam treba je vaša volja i malo prostora.

1.VJEŽBA: Planking

Oslanjajući se na podlaktice, uz istegnute noge i napete mišiće trupa, uz duboki izdah, taj položaj zadržimo 1 minutu. Planking je najučinkovitiji, ali i vrlo težak oblik vježbe za jačanje čitavog tijela jer u toj vježbi sudjeluju potpuno svi mišići našeg tijela. Dlanove postavite na podlogu, tako da budu točno ispod ramena, napnite trbušne mišiće i izravnajte leđa. Noge možete držati skupa ili raširene - u širini ramena.

2.VJEŽBA: Istezanje kuka i ruke

Vježbu možete izvoditi i uza zid i to tako da se dlanovima naslonite na zid (ruke istegnute u širini ramena) pa iz tog položaja istegnite nogu natrag tako visoko koliko možete i ispružite ruku naprijed te pogledajte iza nje, tako da mišiće još bolje napnete. Leđa su sve vrijeme izravnana. Nogu zadržite u zraku tako da osjetite mišiće zadnjice, zatim je polako spustite. Najprije načinite vježbu 30 sekundi lijevom nogom i desnom rukom, a zatim se okrenite i ponovite 30 sekundi drugom rukom i drugom nogom.

3.VJEŽBA: Bočna daska

Lezite se na tlo, na desni bok i naslonite se na podlakticu desne ruke te se oslonite na desnu nogu i zatim podignite trup. Kad ste podignuti, linija od ramena do nogu mora biti potpuno ravna. Vježbu radite 30 sekundi na svakoj strani.

 

4.VJEŽBA: Podizanje bokova

Kad podignete bokove, snažno stisnite zadnjicu. Taj položaj svaki put zadržite na nekoliko sekundi i zatim se spustite. Vježbu radite 1 minutu.

5.VJEŽBA: Zatvaranje knjige

Legnite na tlo s istegnutim nogama i rukama iza glave. To je vaš početni položaj. Dignite i u koljenima savijte noge prema trupu, dok se trupom i glavom dižete te približavate koljenima, zatim se vratite u početni položaj. Važno je da tijekom vježbe uvijek imate što više izravnana leđa. Vježbu radite 1 minutu.

 

Za kraj predlažemo još neke kardio vježbe (trčanje, bicikl, orbitrek) kojima ćete ubrzati sagorijevanje masti u predjelu trbuha. Naravno, pritom ne smijete zaboraviti na zdravu i raznovrsnu prehranu. Ako se osjećate napuhnuto, zasićeno i bez energije, predlažemo vam jednomjesečnu detoksikaciju uz 100% prirodni Slimtox čaj, čiji su sastojci  prikupljeni isključivo na najčistijim i najrodnijim dijelovima svijeta. Za sve čitatelje ovog članka omogućili smo još posebni 10% popust pri kupnji svih proizvoda na stranici www.slimtox.hr.

Ostavi komentar